Info Terkini

10/recent/ticker-posts

Katanya "Girah Do Au Mulak Hun Pokkalan"

Katanya "Girah Do Au Mulak Hun Pokkalan"
Oleh: Renny Damanik 

BeritaSimalungun-Kali ini aku berencana untuk partonggoan di pagaran Resort (2 Mei 2018). Walaupun lampu sepanjang jalan menuju kampung ini tidak ada tapi rasanya aku sukacita untuk bertemu dengan mereka dan tidak ada yang perlu ditakuti karena naik mobil bersama suami yang setia juga sama Vikar Pdt Ardelina Purba. 

Ku sengaja satu jam sebelum acara saya duluan datang karena rencana untuk bisa ngobrol sama tuan rumah dari hati ke hati. Saat aku nyampe di rumah ini , keluarga sangat bahagia dan senang menyambut kedatangan kami. Aku tahu dari senyum dan tawa inang ini. 

Saat aku duduk dan menyalam mereka si Bapa berkata" ibu pendeta girah do au mulak hun pongkalan karena partonggoan ini, ku dengar bisik bisik di kodei TUAK katanya ibu pendeta yg kotbah di rumah kami, hanya bisik bisik ku dengar karena aku kan tdk ke gereja. 

Maka hari ini aku cepat pulang dari pongkalan. Lalu dlm pikiranku pongkalan itu tempat bpk itu bekerja di satu daerah. Lalu ku tanya ija ma daerah mu ai bapa ase boi podas mulak? Eh ...ternyata pongkalan yg dia maksudkan adalah tempat kelompok orang-orang yg minum tuak, aku pikir tempat pekerjaan bapa ini. 

Lalu dia bilang , malam ini aku jinak ibu pendeta karena ham pendeta dtg ke rumahku. Konon kt vorhanger pernah juga bapak ini tdk di rumah saat partonggoan di rumahnya, tp kali ini karena pdt datang ke Rumahnya dia katanya "jinak" mendengar itu aku tersenyum dan sumringah. 

Ku bilang bapa...sebenarnya ham bukan jahat, baik do ham tapi ham gati taruyun bani hasoman sehingga segan ham hubani sidea, maka jam kebaktian pakon partonggoanpe itadingkon ham hanya manjaga jaga jareken ianan tuak attigan habis. 

Seandainya boritan atap aha na masa bamu manurut ham parpongkalan ai do mangurus ham atap gereja? Balosni, lang ibu pendeta. Anggo sonai mase donai ham nikku? Balosni , onma da na setia kawan ai, haduk manadingkon hasoman ai, lang hu botoh naha manolak sidea. 

Sipata marencana do ganup parpokkalan rup hu gareja tp rencana ope ai ibu pendeta ronsi sadarion. Aduhhhh... Lang hu botoh naha be manangar. Lalu naha ma rencanamu? Nini jinak ma au janah marpadan hu gareja ma ia minggu berikutni. 

Adong do rencanaku hu pongkalan ma au roh daaa... Halani lang jumpah au nasiam i gereja pkn i rumah, jd nini bapa on ma , unang ipaboa ham da ham roh holi lari sidea mabiar. Ohhh nikku... . Selanjytni nini bapa on, ongga do ham gan tene pura pur Mangisi minak i kodei tuak ai hape laho manchek hanami do mangaha hanami ijai. 

Nimu... Unang unduk nasiam atap marponop, halani tanggurung nasiam pe hu tandai do , nimu. Lalu nikku...lang pura pura mangisi minak ai, na mangisi minak do bois minakni kareta nami dohot vikar. Akhhhh... Ham nian nini. 

Dalam hatiku...au homa do gabe topik parsahabanni bapa bapa on i kodei tuak, na merasa sidea kok pendeta perempuan masuk kodei tuak. Aihhhhh... Au pe banggal do ulukku.. Tapi naha ma hubaen itu harus ku lakukan demi pelayanan ini dan mereka bisa kembali bersama memuji Tuhan dan tidak torus i pongkalan. 

Ku tahu mereka baik tp taruyumn ibaen hasoman. Pas do hata ni Tuhan bai kitap korintus ai. "Magou do biak na madear anggo na hombari na masambor." sonai ma parsahaban nami sanggah partonggoan sektor on, buei tumang do na roh panorang ai agepe bapa on seng ongga partonggoan. 

Malasma uhurhu mulak agepe domma bagas borngin mardingat parsahaban pkn pangakuanni bapa on, sekaligus kehadiran jemaat bai partonggoan on. Tuhan jamah lah dia dan berkati supaya tetap pegang teguh janjinya dan pelayanan ke pongkalan bisa terlaksana bersama bpk PMJ. Teeimakasih Tuhan atas penyertaan dan kekuatan juga kesehatan yang Tuhan beri sehingga pelayanan bisa berjalan dengan baik. SALAM DIAKONIA. (FB-Renny Damanik)

 

 

Berita Lainnya

Post a Comment

0 Comments