}); Malam Pesona Budaya Simalungun (Marsombuh Sihol) yang digagas Bupati Simalungun JR Saragih Disoal | BeritaSimalungun
Home » , , » Malam Pesona Budaya Simalungun (Marsombuh Sihol) yang digagas Bupati Simalungun JR Saragih Disoal

Malam Pesona Budaya Simalungun (Marsombuh Sihol) yang digagas Bupati Simalungun JR Saragih Disoal

Written By Beritasimalungun on Saturday, 9 August 2014 | 14:38

Artis Simalungun.FT Asenk Lee Saragih
BERITASIMALUNGUN.COM, Jakarta-Acara  Malam Pesona Budaya Simalungun (Marsombuh Sihol) yang digagas  Bupati Simalungun JR Saragih yang acaranya berlangsung  Sabtu, 9 Agustus 2014 Jam 15:00 s/d selesai di  Anjungan SUMUT - TMII disoal sejumlah warga Simalungun di Jakarta. Acara tersebut ditengarai menggunakan APBD Kabupaten Simalungun sehingga dinilai pemborosan APBD. 

Hita na adong bani group Ehamsi yang tinggal di Jabodetabek on ase ro ma hita jam 12.00. Halani sihol pajuppah pakon Bupati do hita sihol padas hon rencana horja pergelaran akbar Bintang Na Rondang Jambar ni Loja. Pementasan kembali karya seni Simalungun yang terhilang, karya Taralamsyah Saragih.


"Apa manfaatnya acara ini harus dilakukan di Jakarta dan pejabat-pejabat Pemkab Simalungun harus ramai-ramai datang ke Jakarta khusus untuk acara ini ? Bukankah ini pemborosan APBD atau bisa jadi adanya dugaan modus korupsi ? Jika dugaan itu benar, maka orang-orang yang menghadirinya "mengamini" pemborosan APBD dan bahkan juga "mengamini" praktek dugaan korupsi APBD," ujar Jordi Purba dalam akun FBnya.

Ini Tanggapan Peryataan Jordi Purba di FB tersebu: 



  • Saragih Sahala Tuah Lhaaa...... macam gak tau aja, __ "Goran ni pe siholan" wkwkw...kwkw
    -- dengan selfie sihol akan tombus.

  • Jordi Purba Tertib acaranya ada bimbingan dan arahan.

  • Saragih Sahala Tuah Arahannya mungkin : "Agar jangan ada orang merasa benar di jalan yang sesat" ?

  • Jordi Purba Sesat itu ketauan setelah dijalani. Kecuali sesat pikiran.
    23 jam · Suka · 1
  • Saragih Sahala Tuah sesa [t] k napas do ?

  • Rista Saragih Yah... Ulg negatif Ni hassa dipikiri ht dongdo mamfaatni ai manatau bht org kaya panratto ijai, pejabat nara menanam modal isimalugn on atap lang pe ai gendo onga simlngn rpt ijakrta he he

  • Eben Saragih Munthe Marsonbuh sihol, halani siholan ma bupati pajumpah pakon masyarakat simalungun. Sahali i bagas lima tahun. On masalah siapa memanfaatkan siapa. Asalma das na ibagas uhurhai

  • Jordi Purba Anggo positifni, botohan ma ham botou rista. Bagianhu na negatif malah, ase seimbang. Hehehe..

  • Saragih Sahala Tuah Harus dipastikan dulu dari mana anggaran/biaya tersebut, ase sodap 'manggohek/makomment'

  • Jordi Purba Hurang do homa pangarusionhu, atap dong atap lang skala prioritas i pemkab simalungun. Dob ai atap marlaku do atap lang azas kepatutan i pemkab simalungun. Hehehe..

  • Jordi Purba Ukuran saya cuman satu lawei sst, undangan berlambangkan garuda (asli), bkn yg merah. Hihihi..

  • Rista Saragih Ai pe jd marbagi ht tene gendo pala ongga ge boto

  • Eben Saragih Munthe Sanina SST, halani mangundang sebagai bupadi berarti dari APBD, kecuali dari JR Saragih par Hapoltakan, berarti han kunsang ma ai

  • Surya Binda Saragih sekali sekali refresing lang pala mahua lawei JP wkwwkwk

  • Jordi Purba Postingan yg senada ada di akun pribadi lawei Bernhard Damanik, kita tanya saja langsung beliau.

  • Surya Binda Saragih pak SBY pe mardalani do bana naik pesawat na baru ai ase sonang nasida halani laho bois waktuni jadi presiden wkkwkwkwwk

  • Saragih Sahala Tuah Eben Saragih Munthe Sanina SST, halani mangundang sebagai bupadi berarti dari APBD, kecuali dari JR Saragih par Hapoltakan, berarti han kunsang ma ai

    ____

    Ya... kalo atas nama jabatan memang demikian. Tapi kan tidak menutup kemungkinan ada dana dari sponsor atau kantong pribadi ?

  • Joe Ambarita setelah safari ramadhan bersambung ke safari budaya..

  • Surya Binda Saragih age I buat nasida hun anggaran kan domma adong post ni ai anggo bani pencatatan tonggor nasiam ge pencatatanni sidea ai pasti adong akun sumbangan wkwkwwkwk

  • Eben Saragih Munthe Sanina SST, anggo menghemat APBD untuk acara pemerintahan tapi pake sponsor ai klasni JKW ma ai. Lang das dope hujai hita

  • Saragih Sahala Tuah Aima na lang ibotoh pasti ai da.
  • Jordi Purba Anggo mudik manaruhkon duit hu huta ma ai deba, dob itorihi janah dapotsi duit i jakarta on. Anggo hun huta iboan duit hu jkt on, aha homa do efek ni ai ai bai halak simalungun nai huta ?

  • Surya Binda Saragih nasiam panitia in service habis ma pejabat pejabat ta in ase sonang nasida, loja do memang na mamikkiri publik on wkwkwkw anggo boi na podas ni ai ma wkwkwkwk

  • Pandy Putra Sipayungberenipurba Bapa ku.bagian keseniann hagualon.nini bapa ai.lang dong uang kantung.pitah ongkos dssa ibere...
    Paloja loja dssa homa ..
    Salam.au niombah ni bapa jamin payung sipayunh

  • Saragih Sahala Tuah Jordi Purba Anggo mudik manaruhkon duit hu huta ma ai deba, dob itorihi janah dapotsi duit i jakarta on. Anggo hun huta iboan duit hu jkt on, aha homa do efek ni ai ai bai halak simalungun nai huta ?

    ____


    Peredaran uang dari kota ke desa selama mudik lebaran kemarin diperkirakan 90-an T. Berapa yang ke kabsim ?

    --- Natal/tahun baru na roh on, boan ham ma hu huta bahat !

  • Imfrantoni Purba Pakpak bahen ma dong positif ni dong negatif ni.
    positif ni ase ibotoh halak ai adong pe simalungun.

  • Amri Saragih Kalo i kami kagiatan songoni anggaranya iberehkon ke organisasi pambuat acara

  • Surya Binda Saragih ai laho hu ja do limper ni Lawei ai sanina ase bahat bahat I boan hu huta, ai nalaho manogok Pandita do ase boi moppo use wkwkwwkw kalam ya Bos lagi banyak pulsa ku hihihihih

  • Jordi Purba Ulang manomboh podou halani postingan, da ! Wkwkwk...

  • Saragih Sahala Tuah Surya Binda Saragih ai laho hu ja do limper ni Lawei ai sanina ase bahat bahat I boan hu huta, ai nalaho manogok Pandita do ase boi moppo use wkwkwwkw kalam ya Bos lagi banyak pulsa ku hihihihih

    ____


    Ase berputar ekonomi rakyat i huta/ada suntikan modal usaha. Anggo na laho moppo do use pala manogok ? Kan boi do kawin lari........ hanya masalahnya sekarang para undangan larinya lebih cepat dari pada pengantin.

    wkwk...wkwk

  • Pandy Putra Sipayungberenipurba Mending duit ni ai.pature hon rumah bolon na hampir rubuh..

  • Pandy Putra Sipayungberenipurba Sangsi au.marsombuh shol on ada unsur politik.mungkin..laho hu mk.mandukung prabowo

  • Joe Frizer Sipayung sebaiknya.....langsung aja ngubungi contact person-nya lawei Jordi Purba , pasti ada jawaban "dugaan korupsi atau tidak"...wkwkwkwkwk

  • Josri Sinaga Lang nabotoh hunja danani pesta Marsobuh 5ihol Simalungun in. Mungkin bahat ope dana Kebudayaan pakon Kepariwisataan na lape sompat i pargunahon janah mungkin memang hinan rencanani i bahen i Jakarta. Apalagi na mangundang aima bupati Simalungun. 

  • Fraijon Purba boi do roh marpakaian santai???lang dong baju nuansa simalungun..'

  • Jordi Purba naroh hujai dihut mangaminhon pemborosan apbd. hahaha....

  • Ardo Damanik Sada hal na positif, patar dong do rencana mamboan dakdanak hu TMII ase ibotoh sidea naha sebenarni adat budaya simalungun ai, lang pitah ondel-ondel pakon doding jali-jali na ibotoh. pajumpah ijai ma hita tene Bang Josri Sinaga?? hehehe...

  • Jonder Wsinaga Duitni jr mambiayai on ganup aha urusan nassiam ai?

  • Jordi Purba Ampun tuan nami.

  • Mora Rudy Sihaloho Marsombuh NABORIT do ai " UJUNG NI BoZ

  • John E Saragih Memang serba salah do tene... Lang dong kegiatan budaya hataon do homa ... dong pe kegiatan bois Duit.

  • Ando Damanik Jng jd pemimpin klo takut/emosi di kritisi. Anggo jd pangula ula lang pala i urusi halak age huja.

  • Jordi Purba Pemimpin tanpa dikritik akan otoriter.

  • Rudolfo Rizki Damanik ya supaya anggarannya bisa dikorup lah tulang Jordi Purba.

  • Ando Dhamhanik dimanapun acara itu jika bermanfaat bagii masyarakat simalungun hendaknya didukung,, jika ada unsur korupsi dlam pelaksanaan tersebut,, itu sudah masuk ranah yg berbeda,, buktikan dengan data yg valid lalu laporkan kpd pihak yg berwenang untuk segera ditindaklanjuti! salam

  • Jordi Purba justru manfaatnya dipertanyakan.

  • Rudolfo Rizki Damanik memangnya acara tersebut gak bisa dilaksanakan di simalungun sana ya? mesti kali ke Jakarta? lebih baik diadakan di simalungun, pemuda2 simalungun diberdayakan supaya mereka melestarikan budaya kita. kalo di jakarta emang bisa ya semua rakyat yang ada di tanoh simalungun bisa ke Jakarta? ini mah akal2an pejabatnya aja supaya bisa jalan2 pake duit kantor. #mikir_dong!!!!

  • Ando Dhamhanik menurut hemat saya manfaatnya paling tdak sebagai wadah/ajang silaturahmi antar masyarakat simalungun yg berada di jakarta dan sekitarnya dan untuk mempromosikan simalungun bagii masyarakat daerah lain,, baik darii segi adat,budaya,wisata dll.

  • Ando Dhamhanik haha saya tak habis pikir!! emang masyarakat simalungun yg berada dijakarta khususnya pemudanya tdak berhak untuk melihat pertunjukan budaya leluhurnya iya??? jikapun ada kepentingan pejabat2 simalungun dlam pelakasanaan tersebut,, sperti untuk bagian darii ajang plesiran dan mungkin untuk ajang korupsi,, iyaa silahkan buktikan dengan data,,jngan hanya menebar asumsi angin yg pertanggung jawaban nya tdak ada,,

    saya rasa semua warga simalungun wajib ambil bagian dlam apapun acara yg bertujuan untuk memajukan daerah simalungun tempat leluhurnya!!

  • Jordi Purba Di jakarta, orang simalungun sering bertemu dan bersilaturahmi : di gereja, pesta adat (lintas agama) dan marsombuh sihol antar marga (juga lintas agama). Lalu promosi simalungunnya dimana ? Yg datang orang2 simalungun, masa sih simalungun masih dipromosikan ke orang2 simalungun ? Bukankah lebih baik acara itu diadakan di simalungun pada momen lyg tepat, misalnya liburan sekolah, agar uang yg dari jakarta mengalir ke kampung kita sana, bukan uang yg dari kampung dibawa ke jakarta. Catatan : pejabat2 simalungun suami istri akan datang juga ke jakarta dlm rangka acara ini.

  • Grace Puspita Terlepas dari korupsi tidak ya para pejabat di daerah untuk melestarikan kebudayaan or mempromosikan kebudayaan simalungun itu tugas kita bersama,maju tidak ya suatu daerah,kota or negara harus di dukung dgn masyarakat ya...berfikirlah dgn positif agar,apa bila mmg ada yg terkait dgn korupsi berikan data yg akurat jgn asal bicara shg jgn timbul fitnah

  • Jordi Purba Bahasa hukumnya DUGAAN. Sekali lagi DUGAAN.

  • Rista Saragih Ulang ht manduga2 aha manfaatni sukun nasiam lgsg manfaatni bn bupati atap aparatni ago au pribdi 1 kebanggaan doai selaku au simlg dong mambobnjon hu ibu kota. Manurut nasiam hgup sekolh2 na ibgun pakon bangunan nalain ibagun jr ata s goranni,kan hlni dong do ai pendana han ibu kt, lg duit ni pribadi ai

  • Rista Saragih Jd ulg sempit pemikiran ta , bupati on pe boi simlgn ikenl pejbt ibu kt jd hamlskn ht ma

  • Jordi Purba bagian na positif ham da botou rista. anggo negatif au ma tong. ase seimbang. hahaha....

  • Rista Saragih Lang ah,:-D sonari positp malah ganup ulg mapingr ulu ge

  • Jordi Purba anggo dong sukun2 bamu, naha do dalan hu tigaras han sirpang raya, dear do ? balosi hita malah dear tene. hehehe....

  • Rista Saragih Bajan br pe au hanjai, tp apa mungkin dlm sekejap boi ai dear ganup? Naima blk ni simlugn jd nadop dpot pembangun mls uhur nalape mdh2an berikutni seng gampg padear hon simalungun on hlni pejbt2 nalewt pe lg adong nadear

  • Jordi Purba aima gunani kritik ai botou, ase ulang lupa janah podas ipadear. asal ulang nasotongon ma napakatahoni. hehehe....

  • Zulfiter Irwando Damanik Curhat sidea padua,,,,hehehehe

  • Rista Saragih Susul nasiam ase ipader jr ai dln hujai ase bht wisata hujai

  • Sangkormajadi Garingging Santabi hubani nasiam sanina,tondong,lawei na ijabodetabek terutama intelek ni simalungun na peduli bn simalungun ra moment m ma nasiam mangkritisi kebijakan ni bupsim go dong na lang tepat ase info na das bni nsm lansung lang berdasar like and dislike ase objektif

  • Jordi Purba songon na haru pangahap mambasa komen on. ai ija do tanda2 baca ni ? tabi.

  • Rahotman Parti Damanik Kela #jp,,, nai seng sitolohon acara ai ??.. ase mulak hundalan awak !!! hahahahaha..

  • Jordi Purba Au seng pala dihut mangaminhon pemborosan apbd, lawei rpd. Hehehe...

  • Rahotman Parti Damanik in''' pojam gonai pasal on, rado Lang Tarbondut pinar manggoluh ai da,,, hahahahaha..

  • Jahotman Purba Lang saud hanami roh.. Nansiamma manjalo jambar ai...

  • Asenk Lee Saragih alani aidu ase ahu lang roh...adong berbau APBD danani..hehheeh. Mudah-mudahan Artis (Seniman) Simalungun na i Siantar-Simalungun ilibatkon bani acara on. Anggo lang do "maupma hujin JR Saragih" in.

  • Rista Saragih Ulang margoni nasiam daripada halak mamboiskn apbd ai rahana ma simlugn mamboiskn he he lalap halak an dapotn, lahoma nasiam tp ulg lp siluah:-D

  • Share this article :

    Post a Comment