Info Terkini

10/recent/ticker-posts

VCD Album Rohani Simalungun Karya Pdt Mannes Purba STh


Berminat Pesan Ke No HP 081377118383 (Pdt Mannes Purba)

“Aha Ma Sibahenonku Tuhan”

Bani panjualan album Rohani Simalungun on, hasilni holi iberehon hubani lembaga RBM GKPS namangurusi anak-anak difabel (Anak Berkebutuhan Khusus). Naija, anak-anak difabel on, ibina pengurus ase totap marsumangat mandalani hagoluhan. Anak-anak ai, ibina pakon i ajari mambaen keterampilan pakon pembinaan rohani.
Harga Rp 25.000/ Keping

Penjualan VCD On Ibagas Botohni Pdt Riando Tondang STh & Inang Bivo D Br Damanik STh


Album Rohani Simalungun Karya Pdt Mannes Purba STh

MALAS uhur domma mulai beredar Album Rohani Simalungun bertajuk “Ahama Sibahenonku Tuhan” karya Pdt Mannes Purba STh MTh. Janah, bani ari Sabtu 10 Desember 2016, launchingma huma album ai.

Launchin album ai, Iadong hon I Lantai IV Siantar Plaza Kota Siattar. Bani launching ai iabendo piga-piga acara namartajuk lagu-lagu Rohani Simalungun.

Pdt Mannes Purba, makkatahon proses makhorjaon album Rohani Simalungun on, ihorjaon Mannes Purba Production, idukung pimpinan pusat GKPS marhitei Pusat Pengembangan Liturgi dan Musik GKPS.

Produserni album on, aima Bapa Henry Budiman Tuah Tondang (Jemaat GKPS Jambi), Janah sutradarai Hotman Damanik ST. Adongpe sapuluh lagu bani album, aima marjudul Ahama Sibahenonku Tuhan, Etah Marminggu, Haholongan Aido Sibaggalan, Syalom, Ulang Ham Mabiar, Glory, Songon Tanoh Nahorsang, Ale Betlehen Efrata, Haleluya Pasalmen 150, pakon Diatei Tupa Tuhan.

Bani panjualan album Rohani Simalungun on, hasilni holi iberehon hubani lembaga RBM GKPS namangurusi anak-anak difabel. Naija, anak-anak difabel on, ibina pengurus ase totap marsumangat mandalani hagoluhan. Anak-anak ai, ibina pakon i ajari mambaen keterampilan pakon pembinaan rohani.

Proses mambaen album, Pdt Mannes ihasomani atap I urupi musisi han Philipina aima James Conde, iurupi musisi Erikson Damanik nahaganupan recording I pusathon I Deje Rocording (James Munthe).

Bani proses mambaen video klip, Pdt Mannes iurupi Videografher Amsal Sitopu, Erick Simarmata, Kijin Sipayung, janah iurupi panortor binaanni SMA Plus PMS Pematangraya.

Triler &Ucapan Terimakasih Launching Album Pdt Mannes Purba

Saya (Pdt Mannes Purba STh MTh) mengucapkan Terimakasih yang tak terhingga buat kehadiran Bapak/ibu saudara sadariku, telah hadir bersama sama untuk menyaksikan peluncuran lagu rohani simalungun komposisi saya; saya begitu senang atas kehadirannya.

Terpujilah Tuhan. Saya mengucapkan terimakasih buat Pimpinan Pusat GKPS yang telah berkenan hadir dan memberikan hiou kepada saya; juga Pendeta dan Penginjil sebagai Mitra Kerja saya. Saya juga berterimakasih buat kehadiran Bupati Simalungun JR Saragih beserta rombongan; dan seluruh jemaat GKPS yang telah bersedia hadir yaitu dari Resort Perdagangan; juga dari Resort Horisan Tambun Raya dari Tebing tinggi; dari Saribu dolog; dari Siantar.

Juga Terimakasih buat Keluarga Damanik tulang saya dari Bunga sampang; Tulang simatua Siantar juga tulang saya Tondang; juga sanina dan botou saya dari Sigodang.

Saya juga mengucapkan terimakasih buat rekan rekan yang telah merasakan sukacita saya dengan memberikan ucapan selamat melalui papan bunga yang sangat banyak. Dan Kepada Keluarga yang telah memberikan hiou sebagai ucapan selamat. Juga dari Rekan saya HKI.

Saya memaknai pemberian hiou itu sebagai simbol suka cita/ pamalas uhur age pamalas daging. (ase lang ongga mubah paruhuranhu; ase ulang margijang ni uhur; totap toruh maruhur) sehingga benar Selamat.

Saya mengucapkan terimakasih juga buat lae Hotman damanik dan crew (Komunitas Jejak Simalungun)yang sangat kreatif memberikan suguhan dalam launching Album saya. Juga pemain music Pdt.Tahan, Pendi dan juga Juniapoh dan dancer dari Smu Plus PMS Raya.  Sekali lagi saya mengucapkan terimakasih. (*)


Berita Lainnya

Post a Comment

0 Comments